درباره خانه سبز

فضای داخلی خانه سبز

درباره خانه سبز

خانه سبز به دو منظور و با اهدافی بزرگ و گام هایی متفاوت با عنوان های خانه سبز امید و خانه سبز موفقیت٬ کار خود را آغاز کرده است.

خانه سبز امید به هدف ایجاد محیط مناسب و سکوت و آرامش به وجود آمده است که عزیزان بتوانند به طور هدفمند٬ به دور از دغدغه٬ اضطراب و شلوغی روزا٬ … با برنامه ی دقیق٬ منظم٬ منسجم و با تمرکز بالا مطالعه بهینه ای را داشته باشند.

طراحی و رنگ بندی فضا به گونه ای است که حس آرامش٬ تمرکز و عدم خستگی را تقویت کند و با گل های تازه و گلدان های رنگی روحیه شادی را در فضا و در مخاطبین فراهم کند.

این مرکز باقصد فعالیت هایی جهت گسترش امور مطالعه ،مشاوره ، برگزاری همایش های اموزشی فرهنگی، و کتابخوانی فعالیت خواهد کرد که به مخاطبین اجازه ی رشد و استفاده از امکانات لازم در این حیطه را می دهد و با ارائه خدماتی بهینه ، در این شاخه بستری از بالندگی و پیشرفت در فضایی آرامش بخش را فراهم می کند.

پانسیون مطالعاتی خانه سبز امید

اهداف:
1- سالن مطالعاتی با اجرای قوانین صحیح مطالعه از ساعت ۷:۳۰ صبح الی ۲۲:۳۰ شب
2-نظارت و سخت گیری بر چگونگی این روند
3-دوره های تندخوانی ،مهارت در تمرکز، شیوه های صحیح محاسباتی و بالا بردن دفت
4-برگزاری همایش های آموزشی فرهنگی
5-فعالیت هایی جهت گسترش امر مطالعه
6-انتشار مطالب ی در حیطه ی فعالیت به صورت ماه نامه
7-کلاس های مشاوره و انتخاب رشته

خانه سبز امید - نگین اسماعیلی

موسس خانه سبز

موسس خانه سبز متولد٬ متولد ۶۷ شمسی٬ دارای تحصیلات پزشکی و روانشناسی بالینی٬ با بیش از ۱۰ سال سابقه کار در بهترین مدارس تهران٬ نظیر مهدوی٬ بهار٬ کوشش گاندی٬ کوشش نیاوران و همچنین آموزشگاه های ماهان٬ پرستو٬ مهرورزان و … با بهترین نتایج و رتبه های کسب شده یکی از بهترین مشاورین آموزشی هستند و با فعالیت در مراکز مشاوره و روان درمان های بزرگ٬ پل ارتباطی موفقی را در مشاوره و درمان روح و جسم موفقیت تحصیلی و زندگی رقم زده اند.

خانه سبز امید - نگین اسماعیلی

اعضای خانه سبز

پرسنل و اعضای خانواده ی این خانه سبز ما٬ همگی از موفق ترین و بهترین دانشجو های کشور هستند که با مهربانی رفتار٬ علم و دانش خود٬ آرامش و کیفیت محیط را به اوج می رسانند. طوریکه کاملا حس خانه ای سبز٬ پر از امید و موفقیت در کنار خانواده ای گرم را برای اعضای این مجموعه فراهم می کند.

خانه سبز امید٬ تمامی آنچه که یک فرد برای مطالعه و آرامش احتیاج دارد را به او میدهد و با امکاناتی نظیر رفع اشکال های درسی٬ مشاوره های انگیزشی هنگامی که دانش آموزی را از کسالت عبور دهد٬ با چکینگ لحظه به لحظه و ایجاد انگیزه برای برای ارتقاء سرعت و سطح مطالعه و … بدون اخذ هزینه اضافی٬ خود را به متفاوت ترین٬ آرام ترین و پربازده ترین محیط سبز مطالعاتی کرده است.

دیگر اهداف خانه سبز

خانه ی سبز امید موفقیت هدفی دیگر از هدف های بزرگ خانه سبز است که با برگزاری کارگاه ها٬ ورک شاپ و همایش های موفقیت٬ انگیزشی٬ روان شناسی و … سعی بر این دارد تا امید و میل به موفقیت را در روحیه ای آرام و به دور از اضطراب برای مخاطبانش فراهم کند که در این راستا با افراد به نامی که خود لذت موفقیت را لمس کرده اند٬ اساتید و مربی های مهارت های زندگی موفقیت٬ تحصیلی٬ کسب و کار٬ روابط اجتماعی و … در داخل و خارج از ایران٬ در فضاهایی سبز و پر آرامش همکاری می شود و در فصول مختلف سال با کارگاه های تخصصی در موارد ذکر شده همراه شما عزیزان خواهد بود.

خانه سبز در آینده ای نه چندان دور

خانه سبز امید در فرداهایی نزدیک سعی بر این دارد که تنها در امر مطالعه بلکه به عنوان کلینیک خانه سبز در تمام شاخه های روان شناسی مشاوره٬ نوروفیدبک تراپی٬ بایوفیدبک تراپی٬ به درمان وسواس٬ اضطراب٬ استرس٬ افسردگی و غیره بپردازد.